Reg Day為什麼不可以宣傳

文|同學Z

新生註冊日一方面是讓新生註冊入學,另一方面它也是不宣傳大o細o的日子。而今年Reg dayOSA 出了一封電郵,指除了迎新營籌委外,其他人等不得進行宣傳活動,否則會交由代表會處理,並有可能剝奪其參與藝墟的資格。小記當天留意到有幾個同學在MMW新亞出口那邊的出口拉著新生跟他們聊天,後來得知他們是校內的宗教團體成員在認識新同學。

幾天後卻收到代表會發給各位同學的通告,指責當天「遺反宣傳限制」的團體。原來當日MMWOSA交由新生輔導營聯會的成員管理,他們在MMW近電梯那邊招攬新生們入o camp,中間的課室則留給各學系,那些所謂「遺反宣傳限制」的團體不過是佔據一個小小的位置,宣傳自己組織和傳傳福音,在完全沒有阻礙到別人的情況下,輔聯仍然要將這些團體趕盡殺絕,甚至出動代表會發出嚴厲通知。問題是,輔聯不過是一個籌備o camp的臨時組織,為什麼他們可以有這麼大的權力去管轄Reg day當日整個MMW的使用情況?

 

 

法律系同學捱夜Reg科 

怨氣攻破moodle

文|同學A

話說有日係facebook見到班法律系同學怒氣沖沖, 一人一句粗口係到鬧個選科系統,後來仲有傳法律系同學攻破moodle,明明個班淨係得15quota竟然有16個同學Reg到入去!

問返啲同學先知原來佢地要一早Reg tuto,仲要冇time slot,唔係話一人半個鐘準時上去Reg,而係先到先得,由凌晨十二點開始。於是班同學仔第二日要返工要做嘢但就半夜三更伏係電腦面前搶科, moodle開閘就嘩一聲衝去Reg。聽講有啲同學要搞成幾個鐘先Reg完,Reg完都差唔多天光,唔使訓啦咁。佢地仲有曬plan A plan B plan Cplan Z 做足準備,以防一個唔小心Reg唔到其中一個心儀時間都有得臨時變陣。雖然依家已經好過以前好多, 唔洗山長水遠返黎學校先有得Reg,但係依家呢個十二點搶閘Reg tuto都係一樣搞到同學係要通宵捱眼訓,點解Law school唔諗下同其他Reg科方法一樣, 分下time slot咁呢?

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.