文:angora

「你點睇中大學生?」。你答呢條問題之前,我地已經搵左一班人答。佢地唔介意你A-level冇攞過A;更加唔係你米飯班主,唔會俾到intern機會補習學生你,所以如果你睇完之後完全唔理都無可厚非。

宿舍讓我們初嘗離家自住,通宵睇波打機,與即食食物為伍,還有甚麼識朋友趕功課方便開會,總之者好像唔住唔得,又好像愈住愈開心。人地成日話中大宿舍冇友校那些咁好玩,咁究竟好玩係咪即係熱鬧呢?即使舍堂熱鬧,又可以帶黎咩野?三/四/五年時間又要讀書又要補習又要拍拖,即使你在宿位緊絀的情況下得到床位一個,可能連訓都未必有時間。

正所謂「開了山闢了地」,山頭上的一大塊地,冬特別涼夏特別熱。但係你只不過係上堂返宿落火車站,嶺南場四條柱兩個水塔的存在與否可能冇咩意義。人與環境的關係,可能薄弱到──因為怕熱唔行路,因為要起宿舍而斬樹──而唔知會被置放到一個怎麼的位置。

這部分我們書寫大學生活,希望可以勾畫到一個輪廓出黎,至於五官的線條,就要靠你畫埋落去。

 

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.