原刊於中大學生報《迎新特刊》,2002年  嗌生晒! fibi  過o左一年之嘛,小弟對於O'camp o既印象就好似放左一個 好大o既屁,「呠」一聲之後就乜都無……無組聚,無打招 呼,無相,正一百無。諗黎諗去,真係有印象既野就淨係 得dem slogan(註),又稱cheers,亦都可以叫「互片」 ,總之就係一大班新生跟住自己個系既所謂大組長嗌生哂 o既一項活動。  「BA靚女最省鏡,樣靚身材又最正。」  33℃的白光夏日,5xx個BA既freshman同5xx個ERG既新生o係 百萬大道狹道相逢。大組長叫一句,freshmen又叫一句, 此起彼落,好不過癮。最強勁既就係大組長手上有過百條 個D 4X7 Slogan,隨口嗡一條你都會驚覺依家既CU學生係 幾咁有創意,成千人一齊媽媽叉叉,你話仲有邊種場合會 可以好似Dem slogan咁將人類既原始獸性盡情發洩得淋漓 盡致呢?  但係,為乜要咁做?  答唔到。  不如換個角度諗下。  當年紅衛兵o係各省大串連,大家高舉毛語錄,大叫「爹親 娘親不及毛主席親!」總之毛主席講乜,我地就跟住話乜。  係咪有D似曾相識?  原來,過o左20幾年,我們還在幹著同樣的事情!  咁,問你紅衛兵為乜要係咁嗌生哂? 唔知咧……  咁咪係囉,仲問。  原來,由俾個成千銀O'camp費開始,我地已經忘記o左有「 拒絕參與」同「理性思考」o既權利了。   註:dem,應該係demonstration呱,唔好問點解

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.