Chrissie:
我最近同一個人曖曖昧昧咁,搞左一排就走唔甩,發現自己鐘意左佢。點知同朋友言談間先知原來佢一早有個固定女友,仲係出面同唔同?人暖昧添。依家動?真情好矛盾,唔知點算好,我有叫朋友幫手問個佢知唔知我鐘意佢,佢話知,但知都只會同現任一齊,我表面冇野,但內心其實好痛苦,Chrissie你話點好喇?

C

C:

唉,Chrissie自己早排都有類似情況,叫人點答姐。

Chrissie要先問妳地曖昧成點先,係晚晚傾電話果d曖昧定係上床個d先?我當妳曖昧係上床個d啦,咁妳同佢上床岩唔岩feel呀?妳知啦,有時候鍾意一個人但同佢上床未必岩feel,啱feel個個又唔係同妳拍拖個個,Chrissie都想八卦下妳地實情係點。

其實問題好簡單:1)咩都唔好諗,斬纜;2)同佢當面講清楚,睇佢揀妳定揀現任;3)維持現狀;4)試下佢現任肯唔肯同妳倆個發展多元關係。1同2相對易解決我就唔講啦,同妳分析下3、4啦。

如果維持現狀對妳黎講係可以接受,妳甚至覺得鐘意一個人,可以淨係同佢上床而冇情人嘅名份,妳感覺良好,而佢嘅現任係唔知情既情況下未必會受到所謂傷害,妳可以考慮一下。不過要記住,既然唔係情人就唔好對對方有太多要求,認清楚大家都只係玩玩下,最重要係可以抽離到。

但如果真係愛到咁要生要死,而對方又不願和女友分手,咁不如試下提出三人行,即是plan 4。但三人行最大嘅問題是要說服到佢嘅現任,妳?要有信任嘅基礎,三個人之間要認真咁討論彼此嘅相處方式,至少唔好俾現任感覺到被分薄左愛護,我知道好難,但係傾清楚,而大家又可以接,話唔定係一個好好嘅經驗。

回歸到一點就係,喜歡一個人都未必要佔有佢?全部係咪?自己接受到就可以。未試過擔心唔得?學Chrissie女朋友話,everything once呀!

都係個句啦, 睇妳同佢發展一段咩嘅關係。呀,C妳冇話俾Chrissie聽妳同妳對象嘅性別,咁Chrissie就好自然咁當妳地兩個都係女仔,話時話,佢咁鍾意同人曖昧,下次有機會不如約埋妳同妳鐘意個個佢,再加埋佢曖昧開個d一齊開p呀,記得叫埋Chrissie,電話係26036404,等妳電話!

Chrissie

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.