中大學生報嚴冬過後嚴選英超最佳十一
Half-time Report

陣式 4-4-2 diamond

占屎  David James
(龍門,樸茨茅夫)
由與班尼斯共事的屈福特時期開始,都冇人懷疑過占屎 shot-stopping 的身手!問題是他的身手能否 override 他犯的低 b 錯誤︰因此買入他的領隊、老細就像買大細一樣,掂就花開富貴,唔掂就全家富貴。從老撲今季可人的成績便可知道,占屎今季係掂的!而且他還剪了從事職業生涯以來第n個新髮型,成個基斯杜化里夫(墮左馬癱左果個超人)咁樣樣。相信佢就好似上季列文咁,令人懷疑人係唔會老的。

維迪  Nemanja Vidic
(中堅、曼聯)
明明申請加薪至十二萬磅週薪的的里奧.廢物男主打後防,曼聯今季因乜事咁勁呢?咪就係塞爾維亞巨人維迪開始適應英超水土,成為布魯士退休以來曼聯第一個真正的後防悍將囉!身位好、位置感好固然犀利,最緊要係維迪的marking從來都集中精神,係夢遊王廢電男的救星。而且頭槌真係堅,並唔係希比亞式頂走就算,而係落點一流有方向感的頭槌。歐聯對賓菲加的生死戰追和一球可見一班。

尤保 Joseph Yobo
(中堅、愛華頓)
非常大隻,細粒 d 都比佢撞死,絕對係打得又睇得。雖然有時有唔集中精神而無厘頭係後場失波,但係總能夠「得」翻住個位,令到人拎到波都無位俾。咩野叫「可靠先生」?就係犯完錯都係咁可靠,係呢方面尤保完全係over-qualify,係愛華頓今季有唔錯成績既功臣。

巴利 Gareth Barry
(左閘、阿士東維拉)
無數球評人已經問左好多次:點解唔選巴利入英格蘭國家隊?事實上今季既巴利係奧尼爾既帶領下表現的確係冇得彈,係左路唔單止攔擊強、斬波準、入楔時間靚,而且同人鬥「得」身位搶波仲有一手,招牌三部曲一「得」一扣再射(或者推),係球場上易認得黎又有型,仲係維拉現時既神射手(雖然有好多都係十二碼)。

艾辛 Michael Essien
(右閘、車路士)
今季波歷克及舒夫來投後,車仔改踢無翼鋒的四四二,體力、速度、身位、判斷……俱佳的艾辛,當然不會失去正選。其出色的截擊及助攻令中場其他三位隊友黯然失色。更驚喜的是,車仔當落後時,常常會換走右閘將艾辛拉後,憑這個變化,車仔搶回了不少分數,包括對阿仙奴那一球四十碼勁射。

艾邦拉賀 Gabriel Agbonlahor
(右中場、阿士東維拉)
今季最令人驚喜既年青球員,每每係維拉無哂符既時候合埋眼齋推,後發先至就咁就殺出一片天地,彷彿同身邊既人講:「踢波,唔洗用腦既,夠快咪得囉!」

基拔圖施華 Gilberto Silva
(防守中場、阿仙奴)
大家識佢應係都係2002世界盃,臨時代替廢柴艾馬臣入選捧盃。後轉會阿仙奴,成少數在適應英超的巴西球員。今季亨狗不少時間休戰,加拿斯又常常受傷,基拔圖在中場的防守作用更形重要,更更重要的是成為代隊長後穩定軍心統一指揮的作用。

希比 Aliaksandr Hleb
(左中場、阿仙奴)
前季來自德國的希比,踢法生來就好像為阿仙奴而設。今季雷耶斯離隊,亨狗又不特別想踢,龍格堡時有受傷,希比上半季上陣時間大增,其控球能力在缺少這些球員的阿仙奴中變得相當重要,可惜臨門一腳仍有待改進。

施素高 Momo Sissoko
(進攻中場、利物浦)
俗語話進攻係最佳防守,我話係「防守係最佳進攻」一句更能道出英超超體力化的激烈戰情。自艾辛變成右中場或出擊右閘之後,施素高可算是英超最具侵略性的攻中。無可否認相對於他的隊友謝老四,個波落到佢隻腳度確係有多少得物無所用,但他能破壞對手敵衛第一傳的效率卻遠超謝四。對手焗住長傳,自然可以製造大量反擊時機,且減少對手控球時間,亦能大量消耗對手體能。此乃防守足球之真義,亦因此,在體力越來越重要的足球年代,傳統夏文式的anchorman及柏度夫式的前置型playmaker將勢被施素高式的截擊攻中與阿朗素/派路式的deeplying playmaker所取代。

施比斯基 Antoine Sibierski
(中鋒、紐卡素)
在轉會市場完結前一刻以自由身轉會到紐卡素的法藉前鋒施比斯基,意想不到地成為紐卡素今季最驚喜的收購。領隊路達原先的計劃是以艾美奧比和馬田斯作前鋒,而施比斯基則只是艾美奧比的後備。誰知艾美奧比在八月賽程後,已頻受傷患困擾,最後接受髖關節手術後今季未能再上陣,做造了施比斯基的機會。他現時已有六個入球,其中個是四球是以頭鎚頂入,足見其在高空攻勢的威力。施比斯基一來可補充紐卡素的高空攻勢(紐卡素現時基本上沒有這類型的球員),二來可作為馬田斯的駁腳,令球隊踢法更多變。

奇雲戴維斯 Kevin Davies
(中鋒、保頓)
強壯如希斯基,回防意識及截擊效率可媲美麥肯之流的中級防守中場。以前鋒來說,奇雲戴維斯的workrate在英超中可謂萬人莫敵。雖然射門偶有失閃,但安歷卡之單薄及零防守意識必須有戴維斯這樣的球員承托、配合、包底。今年上半季的體能,簡直是筆者心目中的英格蘭足球先生。

哈里.列納 Harry Redknapp
(領隊、樸茨茅夫)
正是一年前,哈里列納剛從敵對球會修咸頓回到樸茨茅夫當領隊,被當時英國媒體揶揄為肥皂劇。豈料一年後,列納不止成功帶領球隊護級,勉強以第十七名完成賽季,還在今季創出佳績,令球迷大跌眼鏡。與其他被收購的球隊不同,樸茨茅夫並沒有在季前大灑金錢擴軍,購入的只是老將占士、蘇金寶、簡奴、高爾。四名球員均踢出水準,但現時簡奴、蘇金寶均有去意,相信一月的轉會市場和下半季將是列納的大考驗。

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.