整理:Echo

呢個問題係咪好熟呢?熟到我哋唔使諗都識答。唔使諗,正正反映出我哋對行街嘅高度共識——行街就係shopping、買嘢。又或者咁講,我哋嘅共識,其實好狹窄、單一。除咗問「去邊行」之外,不如我哋問下「陣間行街做啲咩」、「行街即係咩呀」……

1)除咗商場,最常去邊度行街?

L:多數喜歡行舊區,比較少蛋糕樓,唐樓樓下有好多街舖,各式其式好精彩。

H:油尖旺。呀,仲有上網「行」街。以前成日睇外國live cam,跟住鏡頭pan晒成條街。而家成日上google map,不過live cam會有人行嚟行去,開心好多。

F:從前多行商場少行街,這兩三年才懂得行「街」的好,但已無時間行街了。最近行得最多的頂多能算是小路,名字也沒有。菜園村的小路貫通村頭村尾,居民用紅毛泥建成,人和單車能行。
2)除咗買嘢,行街通常做啲咩?

H:睇人同鋪頭!留意下周圍嘅人講嘢,有時好好笑。有時行街會唔理周圍,自己諗嘢。通常係心情唔好先至會自己諗野。

K:其實唔鍾意迫人嘅地方,所以通常好急速咁行。夏天好熱時,一路行一路抵受珍珠奶茶的誘惑,勝敗參半。亦鍾意塞著耳朵聽歌,幻想如果是在拍MV,步速要怎樣配合,鏡頭要怎樣擺之類。目及女。

F:張望。一入村口經過士多,必會看看老闆娘在不在,有時坐下喝茶看報聊天。經過村民們的家,隔著圍牆或鐵網看看有人在否,有時狗會撲出來猛吠,嚇你一跳。看看年老的村民在不在田,在淋水或拔草;看看村民家的果樹植物,有沒有開花收成。感覺路的熱,樹林的長高,有堆著燃燒的垃圾,有掉下來的石榴。
3)最好的一次行街經歷是甚麼?

H:同一個好朋友晌西洋菜街百老匯睇完斷背山,大約十點左右,行彌敦道,唔多人又涼涼地咁,好舒服,好享受。

V:零七年炎夏,與老弟一起由葵芳行到屯門黃金海岸,只為行,不為郊遊。最終行到腳傷要人揹,兩個月不能外出,錯過當年我城最觸目的風風雨雨外,還永久留下痛腳一雙。

F:反高鐵時,苦行五區,應該是多年來最花時間去「行街」。觀塘穿過球場的一段路特別深刻,由靜區走向旺區,下斜,我們緩行匍伏,耳裡有石屎的溫度、冷風。爽在,重新閱讀每一條街道,不同的質地,不同的人,不同的面貌。爽在,認為「行街」,就可改變世界。
4)覺得行街係啲咩?

H:我認識一個地方的方法。同埋我成日蕩失路,所以成日都唔小心發現新地方。

K:Transit去另一個有意義的地方時必經的undesirable過程。唔排除「行街」偶然會有驚喜嘅,但如果有隨意門,我應該唔會「行街」囉。

L:咪就係喺條街到行……可以很漫無目的。「行街」就係做人類學field work,買嘢啊同人傾計啊,就好似做緊participant observation。「上街」好多時係有訴求,將自己expose喺公共空間控訴一啲嘢。「落街」就多數係目標為本,快快趣完成任務就上番屋企。

V:最機動又有效的發洩活動。每次鬧情緒或感悲傷又不夠體力時,只要隨意在任何的街道行上一小時,血氣立時順暢十倍。不過鬧情緒最好在無人的街,悲傷就不需要熱熱鬧鬧的。

F:Bridging。從一種心情行去另一種心情、從一個任務行去另一個任務、從一個身份行去另一個身份、從無行到有,再從有行到無,由一個人,行至變成另一個人。

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.