文:圍威喂

前言:識得好多朋友都有去組聚,但個個都有不同的感受。最近同幾位朋友傾開MSN,問下佢地點睇組聚,順便諗下組聚係咪咁值得去。

我 說:
˙ 平時組聚會去邊或者做咩?
K 說:
˙ 十次有八九次都去CAFÉ,但真係去到悶哂。
H 說:
˙ 通常會留喺中大 CANTEEN,有時都會出去打邊爐。
V 說:
˙ 我哋 ASSEMBLY 之後通常會去中菜廳飲茶。
˙ 有陣時夜晚會約喺宿舍,但我好少去。
L 說:
˙ 我冇去過組聚喎。印象中組聚都係有人提議去邊就去邊咁囉。
H 說:
˙ 呀 ,有時大 O MATE 會約行山或出去玩。
˙ 但我幾乎都冇時間參加。
K 說:
˙ 唉,我都係咁,通常呢啲活動都發生唔到。
H 說:
˙ 喺街食飯通常傾唔到計,因為好多人等位,就算食埋糖水都傾唔到幾句。但喺番中大可以去宿舍或坐喺空地到傾成晚都得。
K 說:
˙ 同熟嘅 Friend 會比較多野玩,或者唔駛玩都可以齋傾計
˙ 但同唔熟嗰啲去CAFÉ係最安全嘅做法,冇野講都可以玩下層層疊咁。

我 說 :
˙ 點解去/唔去組聚?
K 說:
˙ 唔去要解釋原因,好煩架。同埋冇見一排,我都想見返啲組員。
H 說:
˙ 同埋未熟到可以拒絕。咁耐冇見,都冇藉口話唔去,唯有期待見番比較熟的朋友,本身都鍾意同佢地一齊玩,而且遊戲要一班人  先會玩到。人地咁耐先約一次,就算幾唔熟點都要出席下,話哂都係組嘅一分子。
V 說:
˙ 聽落你地組聚都幾齊人喎。我次次去親都得幾丁友,好多人都話好忙唔得閒,我都唔係時間多得滯架,去左幾次都冇 MOOD再去。
˙ 特別係大O組MATE,夜麻麻仲要係間宿搞組聚,我冇宿點可能陪佢地玩到三更半夜,唔通要屈蛇咩,但唔去的話下一次組聚他們又傾番上次做過咩,我完全進入唔到討論,勁冇癮。
˙ 一係少人,一係就貪方便,所以都冇KEEP住參加組聚,真係同邊個熟的就私底下約算。
L 說:
˙ 我就因為細O個時只玩無聊的集體活動,玩完都不會熟得去邊,對小組的印象好差。組聚離不開玩無聊野同講無謂野,關係唔會焗得熟。
˙ 明明每天上課都會見面,特登約出來感覺很突兀,不想玩又被迫玩覺得尷尬又不舒服,索性不去。
K 說:
˙ 之但係我地唔特登約出黎通常見唔到面,尤其大家讀唔同科,不會一齊上堂,真係要組聚先見到喎。
˙ 但成日去CAFÉ,玩頹的遊戲都幾尷尬。唔想組聚一直係咁嘅形式。
H 說:
˙ 係呀,同埋我勁驚互相講近況的環節。一時之間自己都諗唔到最近發生咩事,唔想DEAD AIR,所以諗唔到話題就唔想去。
˙ 我成日覺得喺FACEBOOK睇相都知對方最近做過啲咩,問近況STATUS都幾無謂。

我 說 :
˙ 講下你地最難忘的一次經歷。
K 說:
˙ err……我次次都差不多喎,印象好模糊,真係分唔到    邊次打邊次。
H 說:
˙ 我記得有一晚,一班人踩完單車出去食糖水,返番中大,去左某人間房。大家訓著講,得閒講幾句。平時都係傾無聊野,但個次傾傾下唔知點解會傾到關於世界,價值觀,宗教之類話題,但氣氛仍然好舒服,傾到朝早一齊食早餐。好難得有一次組聚可以傾到咁深入,都算係最難忘的一次既。
V 說:
˙記得有次組聚本來約埋一齊打邊爐,嗰時好多組爸都 GRAD哂做緊野,好難得全部組爸都黎齊哂。咁岩個晚又有波睇。雖然唔知有咩咁難忘,但起碼大家都好投入,講波又得,講自己野又得,入波仲會一齊HIGH。
˙平時組聚我覺得大家都就住就住,講黎講去又係問讀書點,上莊點,拍拖未,又成日DEADAIR,無聊夾冇癮。

我 說 :
˙ 咁你地理想的組聚應該係點架?如果俾你搞,會點搞一個組聚呢?
K 說:
˙ 我就話人數不應該太多,六七個就夠,主要約熟人。然後玩d未玩過的遊戲/活動,例如浮潛,應該會幾刺激。
H 說:
˙ 係呀!熟嘅就點都得,我想約佢地去自己屋企玩,咁大家唔駛做同一樣野,啱傾就傾幾句,好FREE架。通常唔熟先竹至去CAFÉ,唔傾都可以玩下,食下野。不過食飯要圓枱,坐西餐枱同其他人距離好遠會好辛苦。
V 說:
˙ 你連張枱都咁講究既。冇呀,平時大家都各有各忙,真係好難約,都係只能食餐晚飯咋。
˙ 計我話放假可以試下出外活動,打波,行山或者去沙灘玩都得,好過大家坐係度冇野做,HEA到夠鐘走人就算。
L 說:
˙ 我都幾BUY戶外,郊外市區都冇所謂,就算行街都可以,但一定唔可以屈喺個空間。

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.