HitchRearWindow03

望清楚?
文:女朋友

記得第一次咸片係因為睇完《感官世界》,成套戲有好多直接影住陽具嘅鏡頭,佢專登拍到好唔唯美,我覺得勃起左嘅陽具好似好嬲咁,現晒青筋,勁核突囉。於是睇完套戲就問男朋友,問佢睇咸片見到性器官係咪會好興奮,佢話佢鍾意睇有格仔多啲喎。我於是就上網搵左啲睇下,有冇格仔都好,都只係不斷影住抽插。

原來我自己都係鍾意有格仔多啲,可能因為我本身唔鍾意近距離望住勃起左嘅陽具啦。雖然做嘅時候都會望到,但唔會close-up嘛,而且做緊嘅時候根本就唔會專注條野係咩樣,反而身體其他部份嘅感覺係大過一切。

但諗真啲,唔係睇戲都未試過認真咁睇下自己或者人地嘅性器官,好似唔多妥,話晒都係自己同對方身體一部份,研究下先知點樣可能令自己,或者對方有多啲快感嘛。

但諗真啲,唔係睇戲都未試過認真咁睇下自己或者人地嘅性器官,好似唔多妥,話晒都係自己同對方身體一部份,研究下先知點樣可能令自己,或者對方有多啲快感嘛。


文:成吉痴漢

川島和津實係我最鐘意的女優。好明顯,我唔係呢一代。D人話佢天使臉孔魔鬼身型,又話佢喊起上黎好鬼可憐。我都唔知話唔話佢地啱好,至少我就無乜感覺。計我話,乜都係假的,我只係身體話俾我知我有感覺,咪得囉!

睇咸片唔同拜偶像,偶像唔係棵菜。話知和津實幾好Feel,睇得多,俾偉哥你食都唔掂。

而家睇咸片無乜人追住D女優黎睇架喇,仲係FTP年代,要逐個人輪住UPLOAD咩。而家D寡佬,要睇(用)幾多有幾多啦,心癮起上黎就上個forum度十套十套咁BT啦,今晚Download唔晒未聽日囉,今晚要打飛機,未睇尋晚BT果D囉。而家上網放片果D「大大」,有好多連名都唔會譯返做中文架喇,有樣睇未得囉。係信果張執到亞媽都唔認得既封面相架喇,反正開出黎唔對路都係Delete左去再Downlaod啫,好快咋嘛!

其實,睇咸片,就係買菜!好又一餐,唔好又一餐呀嘛。你都唔會諗你打後幾日想食乜啦。都悶架,唔悶你都唔駛打飛機啦!

何況,和津實都埋街食井水好幾年啦。人大咗要求都自然會唔同咗架喇,要搵個合眼緣既,你估咁易咩?

Annex - Stewart, James (Rear Window)_04

聲東‧激西
文:豉油蝶

講起咸片好多人都即刻諗起日本AV,冇法,日本既AV生產實在優秀。題材同場景多變,人妻援交高中生SM滴蠟溫泉墳場多到死。加上演員係東方亞洲人,好有親切感,所以我都好buy日本AV。佢地通常做到好有故事性,好似係補緊習又或者病卧在床,講幾句先開波。不過睇得多會覺得濫,太多大胸軟軟、翹臀圓圓,最大分別係叫聲,節奏、音域都有微妙既分別,好有現場感。

但係英美片既就唔同,女角既外形睇落紮實D,身體線條鮮明,係鏡頭底下女角好有活力,而且嗌得好HIGH好放,爆晒咪。不過製片就少左D包裝,一黎就咀,超激動,互相撫摸又勁肉緊。上下其手之後就擺弄男角既陽具跟手含,然後開始做。英美片會多D插菊花既過程,3P片更會前後同時插入,係日本片少見既。同埋英美女演員既陰部會將陰毛剃走,男既又會好光滑,加上冇格仔既話,成件事好似假公仔咁。不過久唔久都要換下口味既!


文:密實姑爺

其實我一直都唔明AV有咩咁好睇。一套片講緊可能個幾兩個鐘,劇情又唔知做乜,對白又聽唔明,文化又唔同,好多時對於佢地既行為習慣以至於體位,根本就進入唔到。大佬,睇呢啲野梗係要講投入感架啦!所以睇過一兩套之後就冇再睇,覺得靠想像力好過。

之後發現原來日本有啲網站會搵啲素人去拍啲做愛短片,明買明賣,冇對白冇劇情,感覺就良好好多。成個設計係,個網站有相睇,有啲年齡職業住邊區既基本資料,有時仲有啲會有簡短訪問(雖然我都係睇唔明),仲有相集。揀啱之後download條片就俾錢。基本上可以想像成揀好對象之後就買佢既「表演」睇,整個買賣過程既感覺爭好遠,於是偶然都會睇下。

跳開一步諗,當然其實佢地對住鏡頭同工作人員搞野其實都係扮。不過呢個情況之下既扮,更接近於面對觀眾/顧客既扮,而唔係「做戲」、「入戲」嗰種,真實感好好多。

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.