文:唔好意思

 話說UC伯宿舍監開sem寫左封信俾咁多位宿生,話為左「保障全體宿生的安全;令他們住得舒適;維持熱鬧和輕鬆的傳統」,宿舍範圍絕唔容許「鴛鴦蛇、長蛇、吸煙、偷竊、半夜喧嘩」喎,睇到我一頭霧水。

除左「偷竊」之外,我完全唔明其他幾樣同「安全舒適愉快」嘅火車旅程有乜關係囉。而且,偷竊響邊度都唔得架啦,咁仲乜唔寫埋「不可殺人」姐?遲下不如寫埋十誡啲「不可姦淫」呀?無得同男女朋友瞓、無得食煙、無得半夜喧嘩,呢啲先係唔舒適唔愉快囉。

喧嘩會影響到人?但我響度住咗半年,都唔特別覺得夜晚嘈姐,唔洗咁強調呀?又用舍監嘅講法,做愛真係好危險,人類到宜家仲未絕種都算係神跡喇。成間大學都唔俾食煙已經好很慘,連閂埋自己房門食都唔得,除非話食煙會引起火警咁姐——係嘅話唔該順手禁埋用電啦,觸電危險啊。

「聯合書院秉承『明德新民』校訓,通過全人教育及群體生活,提升學生的品德情操,為香港社會、中國以至全人類服務。」網上就吹到咁大,現實啲舍監樓導師就當我地好似小學雞咁湊住。「群體生活」?點睇都似奴化教育、培植順民多啲喎。

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.