文:柯南?盜矣!

剛過去嘅一輪中大學生會選舉風聲鶴唳,因為有人寫了一篇名為「不投票,不要獨裁中大學生會」嘅匿名文章( 下稱「文章」)。該「文章」先後喺各討論區、Facebook、e-mail 轉發,有醫學院學生代表發massmail 比同學,甚至有神秘人Fax 埋比各大傳媒。呢件事,萬分神秘,先是匿名「文章」,後來又有兩個新開的匿名yahoo e-mail account「Cu studentsSilent」、「Cusu Anti」先後廣發電郵,呼籲同學不要投票/投反對票;另外,轉發「文章」的醫學院學生代表在facebook 暗示「文章」由「內幕人士提供」;再加上《壹周刊》在2 月23 日的報導暗示幕後黑手是上屆幹事會內務副會長──巢景峰。劇力已達高峰!

誰是奇拿X ?

這一起神秘事件,最大的疑問是「作者」、「Cu studentsSilent」、「Cusu Anti」、「內幕人士」、「巢景峰」之間有什麼關係?身為福爾摩斯嘅小粉絲,現役高登仔嘅小記, 見有咁Juicy 嘅新聞, 雖然就快mid-term 同就快meet term( 落莊),都唯有火力全開,為大家整理線索如下。

1)「作者」=「內幕人士」=?

睇返「文章」(曾經出現兩個版本),「回想這一年學生會所做的事……幾乎都是熱衷於激進的外務工作,而實幹、為同學服務的內務工作呢?」;「請不要讓這幾年才出現的歪風,有損中大學生會四十年來的聲譽。早前學生報報導的兩莊對決已消失……」結論喺:作者應該喺對學生會內務工作有D 想法;不過又唔知學生會其實咁多年都有關心社會嘅傳統喎;仲要係我地尊貴的讀者……OMG

2) 二段攻擊?

再睇小記辛苦起底製成嘅Timeline,明顯「呼籲同學不投票行動」喺11 號左右開始,去到14 號已經係高峰,然後迅速冷卻。問題喺,點解神秘人去到23 號要突然折墮到翻炒文匯報喺舊年7 月嘅舊聞:<「大專2012」涉選舉經費益學友>,呼籲同學唔投票?是因為佢14-23 號掛住溫mid-term ?定喺壹仔篇報導激發左佢,搞到錯字連連都要急住send 曬比同學?(見下表)

3)「Cu studentsSilent」≠「Cusu Anti」?

雖然都喺用匿名戶口寄電郵予大量學生,但據知他們所發的e-mail list 有所不同,而且一個叫人唔投票、一個就叫人投反對票,斷估係唔同人掛。而且比著喺你,都唔會開完匿名account 之後再開一個啦!貪多D 神秘感?不過如果佢估到我咁諗,又可能會特登咁做都唔奇喎!而且,又可以比同學覺得有多D 學生支持學生會選舉唔投票/投反對喎!一舉兩得!究竟係唔係同一個人呢?結論係?

不管是誰,既然對學生會有這麼多指控,為甚麼不在諮詢會直接質詢?這些匿名人士、用這麼多心力散播這些訊息,為什麼不以真實身份進行,以示對這些言論負責?如果「文章」的作者是道聽途說的一般學生,整件事還是一場誤會。如果作者真的是「知情人士」,匿名在學生會選舉期間散佈這些明顯不實的指控,則是抹黑! 用心歹毒、居心叵測。小記偵察功夫未夠班,唔可以找出真相,以正視聽。唯盼報社的訪問特派專員,可以在兩位當事人──巢景峰和BenNg 口中找出更多線索。唔係,就會永遠都好似學秋官話齋:「呢個, 喺一個謎!」

p.s. 「不投票,不要獨裁中大學生會」可以在中大學生報網站找到:https://cusp.hk/?p=1948

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.