文:露宿生

唉,宿舍又冇我份住,番屋企又山長水遠,啲車錢仲好肉赤添。咁咪唯有訓中大囉,善用果啲公共空間嘛,橫掂中大山明水秀,周圍都係訓覺好地方。
訓覺嘅地方大致上可以分兩種,一種係疑似宿舍配套嘅地方,另一種就係扎營嘅好地方。

A. 宿舍替代品
1. 碧秋樓
話說碧秋306電腦房24小時全天侯開放,好多人都會將啲電腦櫈拍埋一齊就晌呢度長眠架喇,冷氣又開足,電腦又快又任用唔嬲,仲唔係訓覺同做野嘅好地方?仲有呀你咪以為只有宿舍先可以建立到個人際關係網絡出黎,呢到啲人見慣見熟,已經稱兄道弟,感情深厚到爆架喇。

2. 范克廉樓地下學生活動中心,又稱玻璃房(范克廉樓LG)
由今個學年起,中大學生會已經成功爭取24小時開放,入面有梳化幾十張,冷氣又長開。聽聞某附近學會啲人開會開到夜一夜都會走入去訓個靚覺。筆者都試過晌到訓晏覺,藍色果張梳化超舒服,你都咪話唔爽。想沖涼嘅話,上三樓就有間浴室架喇,想飲水三樓果到仲有個pantry添。

3. 范克廉樓三樓學生活動中心,又稱范記306(范克廉樓3/F)
以前有幾張雙/三人梳化,都會見到有啲同學無宿住就會入去訓。但係可能OSA覺得不雅啦,裝修完之後換晒做啲單人梳化,仲要開宗明義話就係因為唔想比你訓。但係都見到有同學將兩張單人梳化拍埋就訓,亦有同學直接訓枱面。講真,呢度叫得學生活動中心,你理得我訓唔訓覺啫,你又係咪比個宿位我先?呢到最好嘅地方係有浴室同pantry,真係長期住晌度都得呀。(枕頭同被可以過報社借,如果有多的話。記得還呀!)你可能會話冇位擺嘢好似有啲麻煩,可以考慮侵佔LADY SHAW樓梯口果邊冇人用嘅locker,善用資源嘛。

B. 扎營好去處
1. 百萬大道
唉,百萬大道整到咁grand,除左畢業禮間唔中會晌呢度搞下之外,都好似冇乜用咁。咁就不如扎營啦!一黎善用個空間,二黎果度都幾好訓,夜晚涼爽,又冇乜蚊,仲有呀,冇乜雲果陣抬頭望到一堆星星,好開心架!想像到如果有十幾個營排排扎扎晒晌百萬大道果種感覺都幾爽,各大學會搞OCAMP不妨考慮下咁做,搞起個扎營文化都好。最衰中大唔比扎營(就係咁先刺激?),之不過咁,啲食蕉通常過左一點之後就唔會再巡,見到都只係勸喻一下,咁囉。

2. 獅子亭
清涼,舒服,唔會有食蕉巡,有瓦遮頭,唔嫌啲石櫈硬的話唔駛扎營都得。風景極優美,一眼望過去就係大大個未圓湖,而且果度相對黎講都幾隱蔽,半夜三更通常都唔會有人經過果到,而且又好難會比人望到,做乜都得啦。

3. 天台of MMW、Ulib
MMW天台一定冇人巡喇,講舒服都幾舒服嘅,涼爽囉,有啲長櫈晌度比人訓,基本上冇乜事都唔會有人經過,只不過咁,果度好似有啲荒涼,咁囉。
有人試過匿埋晌Ulib某啲陰暗嘅角落,等到食蕉一走就上左Ulib天台訓,話冇宿住,邊到都要訓架啦!

中大是我們的,也是你們的,但歸根究底也是我們的。所以,老友,盡情咁訓吧!!!!

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.