文:奕

夢遊3D(都唔知佢3D黎做乜)
導演:彭順
監制:彭氏兄弟

話說,齣片一上,我就衝左去睇。

無他,只因我也曾經夢遊,我想知道別人如何去講一個夢遊者的故事。

我沒有帶厚望入戲院,甚至預備好隨時中伏。Why?彭氏的片子常有美得讓人大叫的畫面,但由於兄擅色彩弟擅剪接時有諗頭但冇人擅寫劇本,所以有時也會拍出如《童眼3D》的「災難性」爛片,或擺到明冇貨的B貨續集《B+偵探》。

好,回到正題。

彭氏不少電影的命題都是:1.發生過的事你越是要忘記或逃避,它就會以難頂十倍的形式逼你面對;2.犯過錯你要逃都不會逃得掉,真相不能被隱藏—就算發生時沒有「目擊者」。總之就係你唔會走得甩,亦唔應該著草,否則會比見到鬼更慘—而其實通常都同鬼冇大關係。

《夢遊》也不例外。李心潔飾演的紫怡為抑壓過去的傷痛,迴避的對象變成每夜的夢魘,甚至令她「患上」夢遊症,且懷疑自己在夢遊中殺掉前夫。

結果?結果當然是很複雜啦驚慄片不能劇透的(哈哈,慳返二百字)。

總之故事尚算中規中舉,基本上可以由頭緊張到落尾,雖然觀眾很快就知道角色X一定有「警轟」呀,紫怡肯定冇「隊lum」前夫呀咁,但底牌都係要到咁上下先會被揭開。可惜的是片中的夢遊元素好快就冇左,只變成一個個要解的夢。而夢遊由因壓抑情緒而來慢慢變成「超自然現象」類的東東就令我最不爽—彭順根本沒有打算好好地要觀眾投入夢遊者的世界,片子中的夢遊只是gimmick,主菜只是夢(而其實現實上夢跟夢遊完全冇關係)。

好彩李心潔向來都是信心的保證,演起這個超複雜的角色時做足有突,至少她在發現自己夢遊時表現出的惶恐讓我很滿意。之前會覺得彭順偏心老婆於是總是畀好劇本佢演,諗諗下就覺得互為因果—唔通畀楊丞琳(《童眼》)之流一人撐起齣戲咩……

純粹自娛之其實號稱「鬼王」的彭氏認真搞「鬼片」係等於自殺的:

         鬼程度      爛片度
夢遊       不適用      不適用
童眼       ******      **********
鬼域       **        不適用
森冤       ***        ***
死亡寫真     不適用      *
見鬼       ****       ***

分享至:

One Response

Leave a Reply

Your email address will not be published.