編按:由十一名藝術家搞嘅展覽 —《囡囡展 以色情電影及囡囡為主題的畫展Girl-jpg Exhibition》晌三月三十一正式結束。展覽晌中環嘅Gallery de Vie舉行,除左有畫之外,仲有模型同拼貼等等,藝術家嘗試透過唔同型式去展現佢哋鍾意嘅囡囡。錯過咗個展覽?唔緊要!志明同春嬌都去咗呀,我哋就睇吓佢地講咩,想像番部分嘅囡囡都好。

春嬌:

之前不是跟你提過中環有個囡囡展嗎?我今天去了呢,不錯呀,去了沒?

其實囡囡展是設在一間賣衣服的店內,店很小,兩三步穿過賣衣服的部份,就到展覽區。這區域更少,一目了然。整個展覽大約有十多件作品,油畫、紙雕、figure、漫畫……麻雀雖小,五臟俱全。囡囡,囡囡,果然每一個畫框之內都有女女。囡囡們都很sexy:長長的秀髮、誘人的身材(就是該大的大,該小的小)、挑逗的動作,看得我心花怒放。店內還播著囡囡的呻吟聲,錦上添花,整個氣氛很不錯。不瞞你說,實在看得我慾火焚身,差點沒……哈哈。難怪別人說要一個人去看了。如果每一件作品都有一個獨立房間,那就不怕出現尷尬場面了,多好!哈哈。

有一個叫「豐乳夜歸人」的展品,真令我又愛又恨!「豐乳夜歸人」由八件作品組成,是說女生夜歸遇上「宇宙強姦魔」該如何應對的故事。招式千奇百怪,如說自己有性病、來經、取出避孕套等等,而最絕又最可怕的,是把「宇宙強姦魔」的陽具咬斷!看到這裡,腦海不禁浮現出那個景象,心中不禁打了個寒顫。男人嘛,不免有這個恐懼,嘿。

最後提醒一句,那條歌賦街不易找,我問了好幾個報販,找了半個小時,才見到那個路牌。如果下次再搞這類展覽,能在一個方便顯眼的地方就好了。

未看的話,快去看呀!

志明
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

志明:

  作死你啊,咁耐唔搵我!搵日去飲野啦,唔好又甩我底添呀你!重色輕友!

  個囡囡展我都有去呀,見你講到咁興奮,我都自己一個去左睇,行到身水身汗。我睇得好開心呀,因為全部作品都係囡囡做主角,連啲藝術家幻想出黎嘅小電影海報同場面,全部都係女仔最大個,企晒中間咁,好正!

  自己最鍾意Rex Koo果幅「架妹大戰機械獸」,一睇就笑左出黎,女主角攬住隻機械怪獸,係咁「樁」佢個頭落地,身水身汗,但個表情又好似係好辛苦好唔情願咁,但又好似好專心做緊。搞到我諗起成日聽啲friend講,同男朋友做果陣,對方唔理自己感受,剩係顧住自己,佢就要自己郁,交下戲,真係幾惡頂同辛苦。(你有冇咁對女朋友先?!)

  另外仲有林祥焜嘅「大支野」同「閱讀號外生活多熱愛」!前者就係一個女仔自己拎住支按摩棒滿足緊自己,好enjoy咁嘅表情;後者呢,就係一個好靚嘅女仔爬緊上IFC,準備打低後面隻怪獸。雖然我唔係好熟藝術野,但我諗藝術野都係好開放嘅,總之自己解得通就得啦。其實我兩幅鍾意嘅原因都差唔多,就係鍾意佢畫女仔得黎,又唔係畫到女仔一定要好被動咁,由第二個人滿足,反而可以自己滿足自己,自己要想要嘅野!本來爬IFC都冇乜特別架,但唔知點解,行完成個展覽再睇番呢一幅,就聯想到IFC其實係陽具!咁拍番埋去我鍾意果張「大支野」度,兩幅都係畫女仔自己滿足自己慾望,唔使一定靠第二個人咁被動,好鬼爽!

  以後有呢啲可以一齊去喎,順便去食下飯傾下偈嘛!你知你架啦,成日潛左唔知去邊!!!唔講啦,要去煮飯!自己去滿足自己嘅食慾呀!拜!

春嬌
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

延伸資料
《囡囡展 以色情電影及囡囡為主題的畫展Girl-jpg Exhibition》
展覽日期: 5 /3/2010 – 31 /3/2010
地址:Gallery de Vie香港中環歌賦街45號地下
Artists List::
Childe Abaddon、Elphonso Lam(林祥焜)、Faminik、Katol (@ start from zero )、Little Thunder(門小雷 )、Michael Wong、Tak(楊學德)、Telephone_fung、Tore Cheung、TVO (盲公夫人 )、Rex Koo

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.