文:Jaco

 

喺中大入邊我哋就可以搭校巴啫,咁如果我要離開/返中大又點算呢?

1)火車

其實唔洗我講大家都知道可以坐火車(港鐵),大家由細坐到大,唔識就你抵死啦。不過坐火車/地鐵好易就會俾佢操控住,行黎行去都係嗰幾個商場,見嚟見去都係嗰啲舖頭。如果我又唔係小明,火車又未必係最快最舒服同最好的選擇,仲有咩其他好揀呢?

2)巴士/小巴

中大搭巴士/小巴.地方來來去去都係得兩個,一係火車站隔離,一係大埔公路。

火車站隔離去馬鞍山嘅,巴士有 87K 同 289K,同埋 807A 小巴;亦有去西貢嘅小巴 807B同 807K;仲有架去科學園嘅巴士 272K。

大埔公路嘅車去邊度都有,巴士有 72(太和-長沙灣)、72A(大埔工業邨-大圍)、73A(上水彩園-沙田愉翠苑)同埋 74A(太和-九龍灣啟業),雖然班次會比較疏,但係都幾準時,較啱鐘數上去就實無死啦;小巴就有 28K(大埔-沙田)。

3)紅 van

我諗喺中大,最出名往返中大的方法應該就係「旺角開往大埔的紅 van」[1],除左俾Pizza 哥搞到好 hit 之外,仲係因為夜媽媽凌晨三四點都可以搭到佢。旺角返中大大概十五至二十分鐘,仲快過搭飛機呀。但要留意喎,由旺角去大埔係 2:30p.m. 至 5:00a.m.,大埔去旺角就 3:20p.m. 先有。

其實仲有唔少通宵紅 van 經中大,除左「旺角-大埔」之外,仲有「灣仔-上水」、「深水埗-上水」同埋「觀塘-落馬洲」,想去邊就去邊。除咗觀塘去落馬洲係廿四小時之外,大部分路線下晝就開始有車,到凌晨五六點左右;價錢方面就由十蚊到廿幾蚊不等,只收現金,大家仲可以試下同司機講吓價添!

4)單車

中大正正就係面對住吐露港,每逢假日都會有好多人踩單車,.中大生活嘅你,不妨試吓喺中大出車,踩一轉去船灣淡水湖主壩睇吓書,又或者踩入上水食吓豆腐花,都咪話唔寫意。雖然踩中大嘅路,甘就甘咗啲,不過都可以當係練吓體能,一個唔小心 reg 唔到自己想 reg嘅 PE course,迫住要上體能鍛鍊科嘅話都唔會爛 grade 呀!(溫馨提示:請遵守交通規則)

5)行

其實生活咗中大好一段日子之後,你就會開始慣左行路架啦(尤其係山路)。筆者有次試過凌晨兩點幾喺沙田醫院果邊行咗返中大,沿住條單車徑行一個鐘唔洗,都唔係好遠.;又或者同三五知己喺火炭食完宵,其實都可以行返中大,都係行一個鐘左右,吹下水就好快行到架啦,每日步行八千步呀嘛!

6)的士

當然,有一種廿四小時邊度都去到嘅方法,就係打的啦。不過的士呢樣野就未必個個負擔得起,話晒中大都唔係咩巿中心地區,加上有好多司機都唔識行中大.路,一陣跳多左十幾下錶都唔知發生咩事。不過都有個好消息,就係中大學生會成功爭取到科學園入口開放至凌晨一點半,係馬鞍山果邊返黎嘅同學就唔洗兜大圈啦。

其實仲有無限多方法進出中大嘅,例如可以截下順風車啦、去馬料水公眾碼頭坐下船啦、租架小型飛機喺百萬大道升降啦咁,都要等大家親身探索吓先知咩方法最適合你嘅。不過計我話,中大咁四通八達,你應該都知道唔洗吓吓都搭港鐵,次次食宵都係火炭,可以去多啲其他地方玩啦!

[1] 《那夜凌晨,我坐上了旺角開往大埔的紅 van》香港高登討論區的一篇長篇科幻小說,作者為Mr. Pizza

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.