文:專業中文唔知點解C+嘅憤怒青年

CHLT?講起我就扯火喇……
話說小弟高考中化有B,中文唔算差,仲識得背兩句孔孟添。咁中文大學話要讀中文,仲跟高考成績分班次,我當然諗住佢教我真係唔識嘅野啦。唔好話咩教你文本分析精神分析,打側個頭讀李白杜甫睇下有咩感受之類啦,就算講下新文化運動,教下明治維新對現代中文有咩影響其實都好有趣嫁。

殊不知,一個學期落黎,我坐左係課室四十幾個小時,居然只係教我讀下錯別字咁,七成時間重覆中學生都聽到厭嘅野。如果唔係老師尚算開明,肯按同學意願改動課程,原本仲有三四堂要教實用文添……

老老實實,學下歐化病句、語法結構都好嘅,中國人嘛。但大佬,既然分Faculty黎教,係咪應該有所調整?所謂唔用「XX性」一類歐化字眼,得個知字咪算囉,唔洗當永恆律令嫁。我就文學院嘅,你試下問文化研究、哲學系之類嘅同學,佢地對住傅柯、鮑德里亞之類我連個名都唔太識讀嘅西洋學者,到底用「XX性」有冇問題?海德格話乜鬼「此在的實況性與超越性」,莫講話唔係中文,連德文都唔係啦……

唔教人野,但又計出席率又計Grade,結果教嘅有點無奈,學嘅又悶到發瘟,何苦呢?上完最後一堂,我沖出課室呼吸新鮮自由空氣果刻,我到而家都仲記得,你就知大學中文對我傷害幾深。自此,每次我聽到三三四同學要讀兩三年中文,個心都會絞絞痛,好有衝動幫佢地誦下經添。

講開又講,早幾年劉遵義等人就改語文政策,叫你平時上堂咪鬼講中文,話國際化喎……好啦,明明就輕視中文,但大學中文課程就係都要教實用文,你話唔係為左教寫求職信先逼人讀我都唔信啦。拿,其實如果中文只係淨番搵工先有價值,或者校方都可以考慮,未來豁免修讀中文唔再係睇公開試成績,而係睇求職結果。搵到工,即係中文掂啦!如此一來,我相信又可以cut好大一筆教學資源啦。

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.