藍奕邦:《藍》
East Asia Music/2008-07-2/粵

{mosimage} 

文:武雀

 

藍奕邦因為轉唱片公司而兩年無出過碟,過檔一出就出一系列既細碟,今次係《藍》,之後就係《奕》同《邦》,說是集齊三隻就可以理解到佢成個人喎。呢次成隻碟全部都唔係情歌,而當中〈時候尚早〉就係(好難唔係)第一主打。旋律簡單易上口煲熟左,哼兩哼一個唔覺意就哼左去第二首歌度,K歌格局,好似求其作d旋律夾d歌詞咁。呢個情況出現響自稱唔係主流既藍奕邦既歌上面,其實都幾令我震驚。唔通一個歌手知名度有番咁上下之後,就一定要賣K歌不成?

至於另外兩首歌〈學神〉同〈膠〉,主題同〈時〉都差唔多,都係叫大家唔好咁快認老,唔好淨係識得跟住權威、潮流行,要堅持「自己果套」,但melody就自然順耳好多。不過〈膠〉一句「不想變做一塊膠」呢,唔岩音既程度真係?膽,睇埋嚮藍個blog果幾張〈膠〉既MV相,真係膠到爆,但呀藍生仲要好開心話個MV「好鬼The Wall」(Pink Floyd),當堂投晒降——喂你唔係叫人唔好跟呢跟路架咩?

 

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.