{mosimage} 

文︰F.A

 

進入討論英超的維度,本來就是一件弔詭的事。

一方面它是世上其中一堆最令人納悶的事情︰四大豪門,打打殺殺。五年前,雲加 vs 雲佬;五年後,C朗單挑施治。弱肉強食、成王敗寇是其次,一輸就炒魷,一傷就買人先悶到變態。

艾巴莫域治以兩千隊大埔的軍費組織了ahistorical 的車仔,健康性感,個個都野獸版古天樂咁,成為一時潮流。雲加麾下的阿仙奴永遠係「禁室培慾」加「地波原教旨主義」,好睇唔好食,卻穩佔道德高地。利物浦繼續生產 false dawn,賓帥一年換一個,但其實托利斯謝四已幾乎缺一不可,遑論阿根廷二十年來最好的防守中場馬斯查蘭奴;後者如果受傷超過一個月,聯賽便可玩完。曼聯則是 King of Team B,後備軍容之完整令人咋舌,你以為C朗做手術朗尼中毒唔得咩,費查即刻入兩粒,奧沙又打高幾班,問你死未。

不過,一銀兩面,正因為咁,講英超又有番個重要性係度。個重要性就係︰人定勝天,以上四隊始終會有 tricky patch,終有一年壟斷可以被打破。而我地,每年,都覺得一定係今年。所以今年一定要睇英超!睇下班沙塵球星輸波個折墮樣,抵番咁多年的鬱悶。
 
今年有咩咁巴屎閉呢?今年形勢再平均左 d。紐卡企穩陣腳,新特蘭大幅增兵,熱刺死唔斷氣,米堡更上層樓……以上都係吹水唔抹咀。但真正吹猛水的係維拉︰輸俾史督城係核突少少,亦讓馬田拿神再次露底。但如果巴里唔離隊,而卡維唔受傷,維拉已一再證明,佢地係最有能力係禁區內製造混亂——所謂 goalmouth scramble——的球隊。

現代足球防守系統的 tactical maturity,其實已去到歷史新高。如果睇完幾年前米蘭對祖記的歐聯決賽都仲未服的話,可以翻帶重睇近五年的車仔對利記。馬基尼尼、米基爾、艾辛、夏文、謝四、馬斯查蘭奴︰呢類戰意百分百,位置感好,且永不吝嗇氣力的球員,如果配合得宜,陣地進攻的確幾乎針插不入。而死球同高空波正正就係呢班截擊中場的罩門︰個波下下係你頭頂飛過,睇你點鏟。

在這個背景下,我推薦維拉。馬田奧尼爾聰明又易於激動,艾邦拉賀有勇無謀,卡維慢得黎大份,阻頭阻定,巴里助攻之餘又懂得果斷犯規,你個曲街永遠心雄、係又上唔係又上,都是製造混亂的奇兵。但絕殺都係 Ashley Young!半翼半鋒,仲會做埋右閘,如果唔係黑人,你簡直以為佢係古治;而且出身屈福特,一睇就知佢 down to earth,唔會好似謝四或者碧咸咁以為自己真係與別不同,不可一世。

講左咁耐,終於到主題喇。主題就係︰做人就好似捧維拉咁,年年都望佢有料到,點知年年都係冇獎?,仲要唔駛護級,連驚?的機會都冇。但今年係唔同的︰每一年,每一年我們都要深深記得,今年,係唔同的。

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.