{mosimage}

文︰F.A

秦大慶︰《馬己仙峽道》
香港/2008/彩色/90min
粵語、普通話及英語對白,英文字幕
主演︰孟廣美,瞿穎,吳耀漢,吳嘉龍,徐錦江
影意志策展,第一屆亞洲獨立電影節場次

六年前憑《太太》入圍康城短片項目的秦大慶,相信對本土觀眾來說,還是陌生的名字。《馬己仙峽道》是秦的首項劇情長片,從選角還是取材來看,都是異色之作。

首先介紹一下故事,孟廣美曾是妓女,在東京搵食;現在已是半山區的古物館的行政。瞿穎,孟的姐妹或同事,某種意義下,和孟十二萬分曖?。吳嘉龍是有錢仔,或曰「真心膠」,要追求孟,不惜一切。徐錦江是差佬,虐打女友,洗心革面,轉行做保安。因為瞿,孟再次捲入跟妓女集團的鬥爭中!

然後介紹番導演本人。秦大慶,倫敦北部長大,劍橋大學唸藝術史,清華大學唸語言,幫BBC拍紀錄片。

又介紹一下大家點介紹這電影。十月三十日《南華早報》的講法係,「The visual sumptuousness belies the fact that Magazine Gap Road is an independent production made on a budget of just HK$3 million.」嘩,三球野都係獨立電影?係,三球野都可以真係獨立電影。但大拿拿三球野,南早的講法係「just」,呢個就係秦導演的位置︰係香港發生的非港產片,對上一齣可能係王穎的《中國匣》(?)。

最後介紹一下官方網站點講徐錦江。「……Tsui's superstar status in Hong Kong cinema is undisputed」。徐錦江是踏實好演員,有貨,以拍三級半鹹唔淡的港產片為人津津樂道,但我相信連佢老婆都唔會話佢係 superstar 囉。

這就是《馬己仙峽道》,華裔鬼佬秦大慶選擇了香港作背景,以一眾唔識講廣東話的演員,在雲霧裡,在半山中,找尋一個說話的基點。戲外,這套電影秦拍了兩年,後期一年;戲內,孟廣美放棄了二世祖吳嘉龍,而就霎下霎下的徐錦江。既非地?港燦,又不是美帝的娛樂無窮;這是一條半山片。

分享至:

One Response

  1. Des

    徐錦江唔係Superstar?剩係得偶像派同埋影低先至可以做?
    香港中大真係文化沙漠

    回覆

Leave a Reply

Your email address will not be published.