文:無吧無吧

每年一次Mass Dance已經成為左差不多最有號召力的單一社團活動,八間大學各派出十幾廿人,主場中大Dance team又多d人,咁已經百幾人,再加上圍觀睇佢地大學同學/中學同學/小學同學的,會令烽火台前爬滿人群。咁我要睇中學同學,當然一企企兩個鐘,年年都係o個兩個DJ做主持,派下贊助商禮物,更主要係幫佢地爭取時間過場換衫。個個一換左衫化濃妝就變左另一個人,台下人就會為佢地尖叫觀呼,女仔d衫又梗係性感,男仔明明係跳舞熱到死又著幾層衫為型,無論你第時係做OL好老師好CEO好甚至保安都好,呢一刻咩都唔理,接受萬人景仰咁話,我地之間最common的笑話就係,i-ed d女仔通常都著得超性感同埋有好多挑逗動作,唔知佢地教書係咪會開放d?會唔會可以做好d性教育呢下?不過最好睇都係poly,重點係佢地成team人一套衫,男仔女仔都係,無話強調性別定型,女仔唔一定要扒係男仔前面,而且好多動作都係要一隊人咁去睇,拋接道具,一齊做d pattern,除左跳舞仲有d似戲劇,牽動到觀眾情緒,賺得最多掌聲。烽火台既然係一個台,做表演無話唔得,不過如果佢地可以多d係烽火台跳舞,邀請多d行來行去的同學一齊係中大最平坦的地方放開自己身體,將呢度變成最自由o既空間,唔駛下下等申請,咁就好了。

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.