文:匯報
 
《學生報》繼續跟進郵車消失事件。話說有十多年歷史每日出入中大既郵車突然消聲匿跡,郵政署解釋話郵車去左服務「再」偏遠d既地區,喎。如果想要番郵政服務呢?唔該中大每個月俾萬二蚊租一個自助服務站啦!
 
嘩!咁即係無端端將免費既野變成收費啫?香港郵政一於少理,總之你唔比錢就唔理你啦。中大商務組同《學生報》、同學開過會,都覺得咁既態度不可接受;商務組就提議,不如香港郵政先送個自助服務站俾我地免費試用番幾個月,睇下啱唔啱用先算啦。筆者問過下學生會幹事會,幹事就話,可以幫香港郵政代售郵票、磅郵件;條件係郵局每個月俾番萬二蚊服務費幹事會喎。
 
都幾好喎,到時請學生助理每小時當值都可以出到成75蚊個鐘架!所謂肥水不流別人田丫嘛,同學們,不如支持香港郵政外判服務予中大學生會啦!

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.