分享至:

2 Responses

  1. Simon

    有關今期報導「娥姐」事件,其實只是冰山一角,以下的資料可能更淒涼:
     
    1.    EMO的清潔工友係2003年減薪時被校方由「工人」職級改為「校工」,新入職工友起薪點由0改為-4!在而家評核制度下,只有4成工友可以每年增薪1點,其餘大部份工友都只得半個增薪點!要升為「一級校工」必須要係增薪點坐頂,校方這樣做法即是剝削我們升級機會!
     
    2.    當日「新研宿」由EMO負責清潔時,每位工友職級都是「校工」,但「新研宿」管理層自已攞返清潔做就改用「工人」職級,工作一樣,但人工大不同!點解?唯一解釋就係校方岐視EMO清潔工友。
     
    3.    其實校方岐視EMO清潔工友早有蹟可尋,在2003年減薪時,譚必成處長在逸夫堂向EMO清潔工友講「你哋要減三成人工先有競爭能力」。雖然,新入職工友知道自己幾多人工先入嚟做,但係校方點解只係針對EMO清潔工友,其他部門清潔工友又唔使由「工人」職級改為「校工」?同一天空下,EMO清潔工友咁就被標籤為「中大最低級」!
     
    4.    我哋被標籤為「中大最低級」後是否做嘢最少?譚必成處長為了維持我哋的競爭能力,將EMO冷氣組洗冷氣隔塵網、量度空氣質素全撥歸我哋!又要學搭鋁架、上高台車做高空工作!最可笑係沙士、禽流感期間,校內發生有幾單個案,當時校方指定EMO清潔工友去消毒,因為我哋係專業!部門清潔工人唔識!我哋百分之百肯定我哋係全中文大學最多嘢做的清潔工友!!我哋點解唔可以同校內其他清潔工人同工同酬?
     
    5.    「娥姐」事件只是冰山一角,「合約制」、「評核」造成擦鞋文化,你想續約順利,評核高分就過時過節、生日送禮必定要做!放假陪上司行街買衫都得,最緊要識爭俾錢,最慘係上司做傳銷,每月要買一千幾百貨,真係乞兒兜攞飯食!正仆街上司!
     
    6.    我哋無娥姐咁勇敢敢開名,因為怕秋後算帳!因為大學呢度的確係會發生呢啲事,總之EMO內部已經喺度講緊邊個係下一個!個個同事都驚自己係下一個!仲有,大學處事已無非黑白喇,原告變被告都得(詳情可睇返早兩期員工總會的會訊)!可憐我哋呢班地位最低,搵錢最少嘅校工受住呢啲咁嘅壓力去工作!
     
     
    EMO清潔工友

    回覆
  2. 西環打手

    侭盡管妳不悅大班,請妳出力對抗西環治港,支持DBC! 聽一下這聲帶http://www.youtube.com/watch?v=TBzXgiiBHKY。

    回覆

Leave a Reply

Your email address will not be published.