學生會幹事會的職員Christina將退休。大家可能不太知道她是誰(可能就如校內的其他職員一樣,你都不認識),但為學生組織工作了16年的她,跟我們接觸不少……

 

Christina小檔案

姓名: Christina
職位:中大學生會幹事會職員
年資:16年 ﹝1990年入職,2006年10月31日離職﹞
入行經過:為女兒影印練習時,看到招聘告示,影印房需要人手,向學生會同學查詢,於是開始在影印房工作。
工作範圍:打理影印房內大小事務、管倉、協助文具部事務、跟進二手書售賣
已知技能:插花、簡單修理影印機
夢想:開花店
退休動向:在教會內插花,侍奉神

Christina 的日記

其實喺中大做咗咁多年,多多少少都有d感情,但係始終都係要離開。中大真係改變咗唔少,記得以前有好多平房,大部份樓都好似李慧珍咁高架咋,宜家周圍都係高樓大廈。十幾年間多咗好多同學,以前對住d同學,識講普通話d人已經覺得好驚奇,宜家最基本要識三種語言。不過同學都無咩點唔同,都係咁啦,有好有唔好,睇你遇唔遇到。我試過遇到一位日本同學送咗兩串紙鶴俾我,有畢業同學會返來揾我傾偈。比較特別嘅要數一位由北京嚟嘅同學,佢喺中大讀書果陣,有時會嚟同我傾偈,話我知佢好掛住佢住喺北京的囡囡。又過咗幾年,佢因為要嚟中大開會,佢帶埋佢囡囡嚟,佢趁囡囡游水,就嚟揾我傾偈聚舊。仲有好多值得回憶geh事,好似以前會同學生會的幹事們一齊做嘢,一齊去同事屋企燒嘢食,一齊玩……

編按:在中大內,大家會遇到很多人,他們或會成為你的朋友、知己、hi-bye friend,你大概會很用心去經營你們的關係,會花心思好好對他們。同時,你身邊有更多如Christina般的陌生人,你有想過該如何與他們相處嗎?你有想過摺兩串紙鶴或者與他們多聊幾句,會成為他們美好的回憶嗎? 

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.