有冇諗過,如果有一日中大冇左學生組織,中大會變成點?會唔會想玩活動冇得玩?會唔會想識人但冇方法?會唔會校巴路線改到亂哂大籠冇人理?會唔會宿費不停加又冇人管?會唔會⋯⋯

學生組織,又稱為「莊」。

中大入面,「莊」分成好多種,有中央莊、系莊、宿生會、關注組⋯⋯大大小小,各種各樣的學生組織。只要你想,總有一支莊會啱你。

而學生組織入面,最為人熟悉嘅就應該係「學生會」,但其實你又認識中大學生會幾多?我們特別找來范克廉樓內的幾個學生組織:被統稱為「中央三莊」的幹事會 [1]、學生報、電台,以及同樣為中央組織的代表會去談談自己的學生組織。當然中大內的學生組職甚至中央組織遠遠不只這些,但以上「中央莊」所做的,無論你係咪有上莊,只要你係喺中大讀書、生活,其實都離你不遠。

〈幹事會做乜㗎?〉、〈學生報⋯食得㗎?〉、〈電台?收音機?〉三文分別寫出三莊的工作、理念,以至於現時社會環境下的方針與做事。〈代表.會〉一文則希望向同學介紹這個與同學關係緊密,但卻經常比人忽略的這個組織。

最後一個溫馨提示:可能你無為意,其實喺交學費嘅時候,你已經交了中大學生會會費,成為基本會員,並享有選舉、被選、創制、複決及罷免權,同時亦可以參加學生會各項活動,享受福利同設施。錢就畀左,攞又攞唔返嘅,何不認真了解下老笠咗你一百蚊嘅人,佢哋究竟拎左嚟做乜。ヽ (=^・ω・^=) 丿

[1]:幹事會現時為臨時行政委員會。


中大學生會架構

幹事會做乜㗎?

學生報⋯食得㗎?

電台?收音機?

代表・會

分享至: