Stephy<3

 

 

 

Stephy:

我以前係鐘意男仔ga,後來遇到P之後就發現原來我更喜歡同女孩一齊的感覺,我同佢拍左四年,佢係我屋企都住左兩年,媽咪一路以為我地只係好姐妹。

點知前一排,我同佢係房度做緊既時候,我細佬突然開門,見到我地兩個冇著衫。第二晚媽咪就扮飲醉酒當住P講,我以後要嫁俾男人,結婚生仔,話如果俾親戚知道我同女人一齊會好冇面咁樣,總之佢講左好多呢類既說話,好似要話俾我知我唔可以再同P一齊咁。

呢兩日我地都唔敢一齊訓,P話想搬走,我唔想佢走又唔想搞到屋企人唔開心,點算呀?

阿兒

 

阿兒

有一點覺得奇怪既係,點解你屋企人可以俾人o係你屋企住兩年?係咪因為佢地其實都幾開明?同埋你地o係屋企兩年,先俾你細佬發現你地既關係?好想知你地點掩飾到呢段關係?抑或係你屋企人……

anyway,睇番你阿媽借醉講真話,都幾得意喎,識得用呢招。哈哈。其實成日都係有呢d問題架啦,乜野阿爸阿媽唔俾你同第二個呀,唔係嫌佢窮、就係嫌佢嫁過、嫌佢坐過監之類之類,都唔單止話係同唔同性先有既問題。如果要答既,最「行」既方法,都係果d啦,乜野同阿媽講清楚自己既諗法,溝通多d,等阿媽明白、接納,如果唔接納,遲早都會接納咁……

萬一你阿媽真係堅持要你嫁男仔,結婚生個仔,覺得咁既婚姻先係正常,咁都無咩好怪既,好多人都係咁諗架啦,以為一直以來都係咁做,大多數人都係咁做,就覺得咁先正常,咁先o岩。有時無論你點講,道理有幾大條都好,諸如真愛先係最緊要,唔理對方係男係女,對我好就得,呢個o係呢一刻已經係我既終身幸福,點解一定要結婚,要生仔?又或者男女結婚都未必生仔啦,甚至第時嫁個老公會打我添呀……佢唔受就係唔受,正如佢點同你講,女仔梗係要嫁個男仔架啦,搵番個好人家照顧你,生番堆(親生)仔女,唔傳宗接代,俾阿媽有個孫抱下都好等等,你都唔會聽啦。

咁點去說服佢?咪下次灌醉佢,等佢迷迷糊糊,唔理真醉定假醉又好,應承你地係埋一齊咪ok囉。灌醉佢既意思,唔係話真係灌醉佢,而係話,應該搵個下台楷俾你阿媽呢。反正最難過既果關,係你阿媽自己點去放開傳統既一d諗法,接納你地果段關係。知道你地都係一段好普通、好自然既戀情,都肯去承擔果段關係,同一般異性戀咁,無分別,咁點解唔可以o係一齊?對於拍拖係男+女,拍拖要結婚,結婚要生仔女,呢D傳統既想像,係可以/應該去改變,而唔係要成為保守、封建既禮教規條。

stephy

 

 

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.