文:Stanley H

基本上個個同學都要上書通,坐晌lecture hall度聽下書院精神,等教授教下我地點樣做大學生,甚至乎係點樣讀大學。老實講,有時真係好悶,好易瞓著。善衡書院就嘗試搞搞新意思,書通減少Lecture嘅比重,變成其他活動,例如行山、露營、拍片等等,令一啲本來唔鍾意齋聽人教書嘅同學都可以投入書通。唔使出去活動嘅時候,都會玩一啲競技遊戲。每一個同學又會有本journal,用嚟紀錄番上書通,又或者平日生活嘅得著。

善衡嘅同學有啲啱啱就去左城門水塘行山,有啲就去東龍島露營,仲係同番自己大O的細組一齊去添!有同學都話呢種書通除左冇咁悶,仲令佢同大O mate,熟左,唔會玩完大O就失去聯絡,甚至係同書院的professor、tutor都熟絡左!除左戶外活動,佢地遲啲仲有個Locus Production,就係每一組將大O至今,一啲想分享嘅想法同心聲,用任何形式、手法表達出黎。

雖然書通上堂形式多左變化,但始終係第一年搞,安排上都有啲問題。有同學就表示,有時安排左嘅活動需時比原定長,但為左完成晒佢地,就被迫overrun。其實時間安排可以做返好少少,例如減少返每次活動的數目。另外,有啲同學可能都係比較鍾意聽lecture嘅書通形式,又或者係根本唔鍾意運動嘅,就可能覺得唔變好過變喇!

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.