Stephy 信箱 ──扯貓尾扯出腸

我「不舉」,答案不止一個,也不在這裡。

:你知唔知我琴晚唔開心,唔望向你訓教…
:…
:因為我覺得我不舉呀…好…好唔開心…
:乾咪買d潤滑劑好唔好?
:唔係乾既問題呀!我平時有時都會好濕架!係一開始既時候,係咁起唔到,無興緻呀!覺得唔係好想攪呀…但又見你好似想攪…但其實我都好似想攪,但起唔到…好…
:你咪幻想下其他野令自己興奮既性幻想…唔好成日諗住自己係不舉…

答案不止1個,還有abcde:
b. 有時可能係生理結構有d唔同…女仔可能要多d時間培養下情緒興緻…比d耐性
d. 做d運動,例如跑步、搬野各式各樣促進血液循環既體力勞動……就可能會容易d挑起性慾
j. 可能係成日覺得做愛唔係件好事,或者做完有內疚感,所以日積月累會令人冷感…多d真係諗下野,同對方傾下或者多d用身體去感受對方
l. 可能係因為太多其他煩惱而失去性慾…其實多d做下愛有時又可以消減部份生活壓力
o. 試下先自己自慰或者叫埋對方幫手自慰…或者唔一定要插入…唔好成日以為要插入先叫做愛…用其他方法令大家舒服都可以…
p. 點知即…唔好問喇!尤得佢…唔關我事既…咩都好喇
q. 點Q知即!痴線!講埋d咁既野

註解:
「不舉」=因為語彙貧乏,暫以這陽具中心的用語表達女的「起頭」困難
0=生理上的女   1=生理上的男 (不計算其心理性別或性別身份)

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.