好悶@西甲:la liga de espanola

文︰謙

冬眠期過去,西甲已有大轉變,覆雨翻雲。

頭馬西維爾本身係威係勢,可惜法比安奴無情情傻傻下走去打人,停五場。呢五場正是關鍵時候。法比安奴 + 簡奴迪屬一剛一柔之絕配,法比安奴一友打單箭頭都仲ok,簡奴迪在冇人幫佢「牙下牙下」左掩右閃,就形同虛設,睇左西維爾輸畀唔識入波既馬略卡同埋打和頹爆黃潛艇維拉利爾,就知道西維爾「大黑將至」,連教練望見好努力做替身但毫無建樹得個跑字既捷雲頓,都只有不禁搖晒頭。無左法比安奴呢D衝刺型又不乏技術的癲佬,442,451都即時行不通。唉,沙維奧拿,你話你係咪傻豬呢,返巴菜做後備,仲要一出就傷。

華倫
都係平平穩穩,冇乜「皇帝相」,祖阿昆唔fit,維辛迪傷,睇過佢贏利雲特果場,贏就係贏波,但不是有甚麼突出之處。大衛偉拿的位置始終比較曖昧,摩連迪斯高峰期真的過去了。安古路證明了自己踢右路永遠只能是客串。傷兵多,只能先好好地陪跑一陣。

巴菜
列卡特連fit番既沙維奧拿都唔重用,傻架。細哨冇貨賣,又傳賣沙維畀車仔,似乎在蘊釀換血。無疑巴菜仍是今屆西甲五強中比較上最穩陣的球隊。可是,距離上屆的夢幻巴菜仍相距甚遠,不停下滑中。依杜奧好番可能會有曙光。多D畀美斯細哨做後備可能是更好的選擇。

皇馬
咪傻啦,賽季去到一半都仲未定到自己的打法與first 11人,仲要掛住搞碧咸,卡斯辛奴同肥哨D蘇州屎,但又咁都畀佢企到個第三,有暗湧都唔奇。當雲佬不停浪費機會,老矣傷埋,沙治奧拉莫斯又好似愈打愈勇,就不如湧埋上去打後上前鋒啦。

馬睇
唉,雖然說是我的最愛,可惜,真係冇眼睇。攻力疲弱,所謂的「王子」廢柴度托里斯冇貨就大家都預左,米斯達都唔係一個撞得下既前鋒,仲要成日後備,加列迪根本就只係一隻雞翼,阿古路做keyman我諗要等多四五年,麥斯同馬田柏杜夫收啦,要不是靠球證亂畀十二碼先識入波(廢柴度呢排仲要十二碼都射到出晒界,歸西吧!),就唔會咁好彩成日贏一球。不如借番基士文番黎啦,唉。頭五畢業都算你好彩喇,馬體。

總結:
上半季西甲真係得一個「悶」字可以形容哂。粒粒大明星唔係頹就傷,才重新發現如果球賽冇左巨星的魔術腳神來之筆,平平淡淡幾廿個人圍著個波踢來踢去,隊隊都冇晒隊型和特色時,原來,足球可以變得如此沒趣,如此乏味。當國際焦點,特別是好奇的西班牙人失去了英國人碧咸這個「奇觀」,不知道還可以有甚麼話題呢。再轉台看意大利足球聯賽,眼見那空空如也的看台,保守乏善足陳的踢法,心裡一酸,想起西甲,除了地緣政治和種族歧視,還有甚麼是值得一談呢?

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.