文:章魚人

張宇人究竟有無話過佢支持將最低工資訂係廿蚊,已經「八萬五」喇-橫掂佢都昭告天下,認晒低威,「廿蚊論」已經唔存在喇。正所謂「認的錯不了,錯的認不了」,依據公關化妝術,呢個關頭最緊要係擺出一副認錯死狗相,咁樣即使你其實仍然死撐,又邊個會咁harsh,同你計較?

Say句sor,就得囉?

唔知係唔係張宇人嘅「樣貌問題」、「高度問題」,佢道歉之後,facebook嘅「強烈要求張宇人用時薪20元生活比我地睇」群組成員數目仍舊颷升至家陣大概4萬4千人,公關化妝術真係失敗。我諗,張宇人面對嘅問題,正就係溫總所言嘅「深層次矛盾」喇:佢本身係生意人,呢次開價廿蚊試水溫,以為自己係度同人傾生意,雙方可以你來我往,享受競價嘅樂趣?梗唔係啦!最低工資一係唔立,一立梗係睇下邊個價先夠基層人民有尊嚴地生活;緩和社會矛盾,你估做生意講價?結果,張宇人咪瀨晒嘢囉。

笑什麼,自由黨,你也是張宇人!

得返嗰幾丁友嘅自由黨於是急住出嚟,撇清呆壞帳,話:「我哋其實早就話出廿四蚊!廿四蚊!」張宇人都即刻統一口徑,唔再亂講嘢。之但係,不如我哋一齊計條小學數:

小明每月工作廿六天,每日工作八小時,時薪廿四元,問小明每月可得薪金多少?

答:26×8×24=$4992!!!

多謝晒!五千蚊唔到,小明可以喺香港快快樂樂地生活下去咩?唔好唔記得,冇最高工時保障,最低工資只係有消極作用:餓你唔死咁囉。你想有美滿家庭生活?想同學校合作教好啲仔女?想參與政治,行使公民權利?你鐵打呀?有時間唔好去瞓覺?咁你同我講廿四蚊,真係磁能線……都買唔到一條!

不自由的自由黨

老老實實,自由黨完全唔應該支持最低工資。因為佢地擺明係信仰市場萬能、信仰憑一己之力向上爬的獅子山精神,但係家陣最低工資明明係「民粹」政策,明明係好心做壞事,自由黨唔應該盲從大多數而作出傷害「香港整體利益」(雖然最大份嘅利益喺最少嘅人手上)嘅事,先至啱架!但係,點解佢哋仲要支持最低工資呢?好簡單,因為自由黨仲想選直選,想擴大民意基礎,唔想單靠功能組別贏-當然,功能組別出身嘅張宇人未必係咁諗,但係直選的確係可以起到牽制嘅作用。

如果你依然感到憤怒的話……

據明報3月27日報導,自由黨經過「廿蚊事件」後,有人醞釀退出,轉投更保守同淨係會以功能組別奪取議席嘅「經濟動力」。呢股取代自由黨,透個特權去畀商家自由嘅新勢力,相信比起張宇人嚟講,係「沒有最無恥,只有更無恥」。成件事又證明咗,冇民主,就冇民生:一日有特權階級,一日都唔使旨意講咩向上爬、講咩一分耕耘一分收穫。張宇人呢啲小角色大可放過,但係我哋要做嘅,係喺五月十六日嘅五區公投果日,向中央表態,踢走不公之源-最最不該嘅特權階級、不該嘅功.能.組.別!!

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.