學生報欠中期財政報告跟進
文:奧奇特

本年二月,中大學生會代表會向全體同學發出電郵,就未有如期遞交中期財政報告,及只有簡短的中期工作報告,譴責剛卸任的中大學生報出版委員會。

直至最近,本報收到消息,上屆代表會或會印製橫幅,譴責有關失當事項。據本報了解,上屆中大學生報出版委員會已向代表會遞交全年財政報告,總算是向全體同學完整交待其財政狀況。至於全年工作報告,上屆編輯表示仍需要時間去準備,實際上亦未到繳交報告的限期(卸任後兩個月內)。 新一屆的中大學生報編輯已於三月一日上任,眾編輯表示已了解事件的因由,並會引以為鑑,於來年遵循學生會會章,履行責任。

=====

整咗你都未必知系列專業推介:
探討成立深圳學院網頁

文:寶

上期《中大學生報》搵咗沈祖堯同華雲生做訪問,問佢地關於中大可能係深圳增設校園既情況。果時校方應承話會係中大搞討論會咁樣,到家下都仲未有回音,咁大件事校方都唔同中大人討論,好似真係講唔過去。

不過前排校方好似終於「做返啲嘢」,所講嘅「做返啲嘢」就係send左個email通知中大人話整左個網頁,click入去睇,第一眼既感覺就係頹,頹到連中五程度電腦科既網頁功課都不如。求其整啲「超連結」就算,連forum功能都冇,叫咩同中大人「探討」成立深圳學院喎!

網頁入面有既主要都係講同內地合作辨學係大趨勢,當然唔少得校方既新聞稿啦!而最重要既辦學原則就只係得短短五六句。而點解要喺內地起分校嘅原因當然亦都欠奉,只係講「專責小組現已完成初步評估,肯定中大在深圳合作辦學有一定優勢,並將繼續研究成立深圳學院的方向。」專責小組有啲咩人唔知,點樣評估又唔知,詳細嘅結果都冇從入手,試問呢啲係咪校方同中大人討論嘅態度呢?

最後,如果中大人想睇下呢個「唔講都唔知有」嘅網頁的話,可以去http://www.provost.cuhk.edu.hk/sz/index.php?lang=zh睇。當然同校方「探討」嘅方法唔係冇,不過照舊係單向同被動嘅電郵形式:info.szdo@cuhk.edu.hk

=====

由零開始的「迎新」
— 善衡書院迎新營招募籌委及輔員

文:雲仙

近年在中大引起較大爭議的其中一項政策,是設立五所獨立性備受質疑、設施又欠奉的新書院。其中兩所書院,包括善衡書院和晨興書院,將於一零至一一年度開始收生。當中,善衡書院打算為今年招收的第一批新生舉辦迎新營,並於近日開始招募籌委(OC)和輔導員(組爸組媽)。

迎新營的主題是「融和」(Harmony)。一見「融和」,未免令人聯想起差不多意思的「和諧」或「河蟹」。然而,負責迎新營的黃錦波教授解釋,這裡的「融和」是指來自不同地方的新生,能互相了解,和平共處,並使同學感到善衡書院是他們的「家」。這個迎新營的一大特點,是讓書院的所有新生,無論是本地生還是的非本地生,都能參與其中。

另外,由於籌辦委員會有書院的教授和職員,有人擔心迎新營會否受校方操控。本報兩位編輯曾於三月尾出席有關的簡介會,得悉他們只是負責行政上的安排以及對實際操作提供意見,暫未見有操控的情況出現。黃教授並謂,該書院的文化及傳統,實際上得由第一屆學生建構,而迎新營的籌委和輔員對他們有重要影響。

迎新營的預營將在8月8-9日舉行,正營則在9月3-5日舉行。有興趣參與的同學,可以留意有關的海報或電郵,或致電2696 1443報名及查詢。

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.