大學生涯的「最後一個號碼」

文:寶

 

而家學生證上面「最後一個號碼」嘅1~4分別代表四間書院,而三改四之後,大學會起多五間新書院,不如大家估下「最後一個號碼」嘅5~9分別係代表咩書院?(我諗大家連果五間新書院係咩名都未知),唔洗估喇,因為「最後一個號碼」根本唔存在!

 

精明嘅同學屈指一算,會發現九間書院係恰好用盡晒「最後一個號碼」的可能性,但係點解「最後一個號碼」係唔存在嘅呢?同學有所不知,而家1~4以外原來仲會代表其他東東,例如研究生、暑期修讀計劃等等。隨著三改四之後,校方因為技術問題無法係「最後一個號碼」反映書院,轉而在學生證印上書院識別。

 

--------

 

一齊Happy一齊Farm

文:嘉寶

 

相信同學都有玩開facebook入面嘅Happy Farm,唔知大家又想唔想試下親身落田呢?中大屬會綠色天地係U GYM健身室同研究生宿舍之間預留廿塊田俾大家親嚐有機耕種嘅滋味。

 

有機耕種係指同學會以尊重環境的方法去生產蔬菜,即係喺耕種時唔用化學肥料同農藥、同埋拒絕用經改造的種子或含經基因改造的物料,因為呢啲嘢都係會影響生物多樣性、生態循環,對環境同人類都係有害無益。

 

不過唔知大家係網上版Happy Farm又有冇用化學肥料同農藥呢? 喺現實中,如果唔用呢啲化學野其實係有幾多好處咖,例如令泥土可以長期使用,有助種出健康嘅農作物,又有益又對環境有好處。

 

雖然第一期「真人版Happy Farm」既報名日期已經過左,但係2010年一月尾就會開始第二期,有興趣既同學或者組織就不容錯過呢次機會,同綠色天地既朋友仔聯絡啦!可以係Facebook addEverGreen CUHK GreenWorld又或者send mailcuevergreen@hotmail.com都得架~

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.