文:笑嬉希

要搞活動book唔到文廣,一直係學會幹事心中永恆的痛。明明行過文廣,見到有好多位無人用,走去幹事會問,永遠有其他學會book左!吹脹!搞到成日要早十世book,預唔啱時間搞唔到活動,幹事會又話要罰我果一百蚊按金。好啦!我唔用,比第二個用囉!又話場地不可轉讓喎!想點呀?!

幹事會職員阿Ann 話:
其實真係有唔少學會會book左場地唔用,我地通常都會沒收佢地嘅按金。(問:交得咁順攤?)咁一早收左啦嘛!不過有時中大自己D部門book場都會最後無用到,佢地就會求情,話要約外面的人,約唔到無辦法咁樣囉。不過有時D人真係唔守規矩,明明講到明唔可以轉讓場地,上星期又有學會轉讓左個場比Shaw Band,隔離明明做緊學生會選舉諮詢架嘛。

上任幹事會莊員阿Nick話:
有時真係有同學book左無用,有時就係佢地用太少地方,可能剩係擺一張臺,用左都唔覺。不過文廣都唔係大,無理由再分細佢。(按:在繁忙時段文廣分四區借出)而且通常一book要幾區的通常係擺展覽,問題不大,反而book一個區的就有機會最後咩都唔搞。(問:關唔關依家可以book定之後六個月的場事?)都唔一定啦!學校EMO嘅設施都係可以book定之後六個月的場,佢地又好似無呢個問題。真係唔知點解會咁。

幹事會會長Alva話:
觀察到現時好多團體book左場又唔搞活動,浪費空間,令文廣成日置空。所以我地會考慮加重按金制既罰則。而且考慮到好多團體預早book場,甚至半年前就book左,令好多中途想搞活動既同學冇場用,所以希望將部分日子規定不可提前超過3個月預約,彈性處理。另外,有同學反映book咗場「無法轉讓比其他人」,但現時嘅做法其實合乎公平公開既原則,因為同學唔用個場係可以取消借用,然後再公開競投。至於具體詳情,將會稍後於學生會網頁同mass mail公佈。

其實文廣真係話大唔大,話細唔細。你話佢大,如果真係大大支民主女神像棟喺中間,隔離又有BA Festival d大旗同埋d人周圍派閃咭,你都咪話唔迫!你話佢細,佢又可以掛旗,又有得掛banner,中間仲可以容納四個唔同學會擺booth喎!截稿嘅呢個星期,咁啱文廣就被內地本科生聯合會book左,搞中國文化節,聚集了為數不少的同學,睇到小記心癢癢的。其實文廣管理得好,學會又能夠善用的話,真係可以令大家嘅學院生活生色不少!幹事會話會檢討個制度,大家就一起監察下佢地啦!

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.