初登場介紹:
其實信箱都唔係第一次出現喺情色版咖啦,之前有stephy信箱同chrissie信箱,呢一莊嘅我哋,都想開返個信箱,增加關於性既討論空間。除左經驗豐富寫開情色小說嘅猶太女王,赤色浪子、純情歷史系男神等等其他莊員都會嘗試回覆大家,所以以後可能就會有男神信箱或者浪子信箱咖啦。大家有任何性/愛既疑問,可以係每月既20號前寫信黎俾我哋咖~!

◎ 編輯:
Hello! 我A0,唔算多人追又唔接受穩定關係以外的性,一直都以為情色離我好遠好遠……但估唔到我都竟然有寫信來情色版的一日@@

話說近來好似鍾意左個異性,正正常常咁都幾開心……不過奇怪的事就發生啦……

就係E個時候,有個之前追過我,但被我拒絕左的人竟然搵返我喎,咁我第一時間當然想拒絕,唔想俾假希望人地啦……

但佢竟然約我去睇戲同食甜品,睇—戲—同—食—甜—品—呀!Which係我人生中無法抗拒的兩件事……

我驚如果應承左,俾假希望人地之餘,又會被我鍾意的異性誤會……

係,我知我officially係available……但其實我根本就唔係太鍾意約我的人,我只當佢係個好關顧我的朋友,咁你話我應唔應該應約呢?定係我唔應該為左一個都唔知係唔係鍾意我的人,而放棄今次e個機會去發展一段新關係呢?

唉……好頭痕……

Looking forward to your advice,
Sam

◎ 傻豬samsam:
由你字裡行間可以睇出,你係個好在乎其他人眼光嘅人,女王回應你問題之前,想你好好咁問自己一個問題:「你自己想點?」

我呢個局外人呢,就覺得成件事其實可以好單純,同一個人去街,主要都係想吹下水聯絡下感情,你要考慮嘅應該係呢個朋友值唔值得交往,而唔係會唔會俾人誤會,更唔係甜品同電影(揮手:雖然對女王黎講呢兩樣野都無比吸引)。講真,香港地咁大,你估真係好似CCTVB啲戲咁,呃佢話同媽媽飲緊茶然後就面兜兜咁就係街撞到佢咩。

如果你真係驚嘅,咪備定個案先,借啲倚同你鍾意嘅男仔講:近排上果套戲好似唔錯,有個朋友仔約左你幾日後去睇。無手尾跟之餘,又可以俾佢知你身邊仲有其他人,等佢緊張下都好啊!

而至於怕俾假希望人呢點,女王覺得只要你同佢去街嘅時間唔好做啲曖昧野俾錯暗示佢,好似平時咁傾計,反而可以令你地朋友嘅狀態更加清楚添,再唔係,咪拉多個朋友去囉,孔子都話啦:三人行,實無死錯人。啊嘛。

不過諗深一層啊,我覺得你唔洗將自己縛得咁緊,先唔好講你都未同佢一齊,就算一齊左,係咪就代表你只可以同佢一個約會?可能會有人話,有男朋友都仲識其他人或者想發展另一段關係,係花心而且唔負責任,但女王覺得,兩個人一齊係因為鍾意對方,而如果你對佢嘅感情夠堅定,係唔會因為識左新嘅朋友而變得唔再鍾意原本嘅男朋友咖嘛。相反,呢個係一個好好嘅機會俾你重新檢視對佢嘅感情。兩個人一齊耐左,好多野就會變左習慣,再唔會諗點解要做、過程亦變得無癮同麻木,即使係親吻或者做愛呢啲初初好期待好熱情嘅事,都會變得同出街食個飯無咩分別。如果兩個人嘅圈子收窄到只容許對方嘅存在,根本就唔會思考一齊嘅意義,最後就變左為一齊而一齊。

女王無耐之前先同一齊左三年嘅男朋友分手,因為大家都係多疑嘅人,所以一直綁實對方,唔俾識新朋友,甚至連舊朋友都最好少見,三年黎多數日子都係响屋企煮下飯仔睇下電影咁過,依家諗返起好似坐監咁。我同佢性格十分十分不合,一齊左兩年之後就成日嘈交,但每次都係因為習慣左同對方一齊生活,唔知無左對方點算而分唔成手。直至最近忍心分左手,大家都覺得輕鬆左,睇返轉頭,先發覺以前真係好辛苦,根本一早無左一齊嘅意義,但就因為睇唔到其他嘅可能,先被迫唔分開。女王唔想你再跌入同樣嘅困局,所以嫌我長氣都要分享下呢個慘痛經歷。

分享至:

One Response

Leave a Reply

Your email address will not be published.