UGB2008 | 3 units | H6-H8 | ELB405
劉創馥教授︰心靈、腦與人工智能
 
文︰William
 
以前想過一個問題︰自己見到人係人咁樣,會唔會我有個朋友見到每個人都係火柴人咁樣呢?只係雙方都將嗰種生物叫做「人」,所以到死嗰日都唔會有人知呢件事。
 
點知讀呢個course見到類似嘅問題,例如你唔會知你隔籬嘅同學睇野嘅時候好似你睇負片咁。
 
仲有關於諗嘢同電腦有關嘅問題:人係點樣思考呢?電腦,或人工智能,是否會思考?我進行自主行為(voluntary action),就等如我控制我自己去做事?定係真係有個「背後力量」篤住我做?我哋會唔會成世其實得個「諗」字,咩都冇「做」過?成日話一個人好感性,咁呢個人係咪理性?你個腦接收嘅信息會唔會其實永遠同其他人唔同?惟獨是唔會問你點樣寫個AI的電腦code出來。
 
佢掟一堆奇怪問題俾你,實會挑起你條筋問番佢轉頭,我take果一年就同學問多過講者講。再癮大啲,之後有人take埋哲學系的心靈哲學,講深入啲嘛。
 
Assessment方面︰一個堂上匯報,實行讓你半臂,總之同神經科學、人工智能或者心理學有關就得,到頭來起碼有一半匯報題目跟教學課題無關。最後例牌final一抽MC同幾題LQ。

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.