文:Chris氏慾場

我相信各位同學都應該了解一雙手其實可以為性愛過程帶黎來無限樂趣——在身體上遊移撫摸、挑逗敏感三角地帶等等,而手指無論對於男方抑或女方的肉慾挑動、甚至高潮黎講有著重要地位。

基本上來黎講,用手指插入女性嘅陰道或男性嘅肛門係有風險嘅,因為手指上微細嘅傷口(例如倒刺位)係有可能傳染性病或其他疾病嘅,所以手指安全套係呢個情況下就係大家的好朋友。雖然可以用普通安全套代替手指套,但係尺寸較細嘅手指套會比較貼近手指嘅皮膚,無咁易甩出黎,你都唔想係興高采烈嘅時候:「等等,甩左啊!」

筆者本身就幾鐘意呢個design,雖然佢基本上係Condom嘅縮細版,但係唔可以唔佩服呢個咁識賺錢嘅小玩意。呢個東西最先係由日本人諗出黎嘅,隨後流入左台灣同香港,對於我呢D本身甚有潔癖但係又想玩嘅人黎講,其實真係不可多得嫁!起碼心理上即刻覺得唔太污糟,玩完就咁丟左佢就搞掂,簡單,直接、乾淨,哈!

安全小貼士:記住要剪指甲先啊!如果唔係有可能會被指甲整穿噢!

對象:
想試試前列線按摩的男生
想試試利用手指「肛交」的男女生
不想有陰道交但又想有高潮的女生

購買地點:各大性用品店,最平售價約港幣20元一盒(20隻)

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.