文:西
考試前夕,女友去我屋企溫書,得我一個留喺屋企,不由分說,拖佢到我房做愛。

當時係冬天,唔太想除衫,但係隔住件衫嘅話我就唔能夠感受女友肌膚嘅溫暖,所以諗住摷下暖下身先。

當我隻手摸到佢小腹嘅時候,佢就大嗌起黎,原來我隻手太凍,但革命仍然要進行,我叫佢忍受下。佢唔太情願咁話好,為左增加番佢嘅utility,我知佢條頸係敏感帶,所以我嘻嘻咁笑住錫佢條頸,然後用條脷沿住頸上青藍嘅血管掃到耳珠後面,一路感受佢動脈嘅跳動加快,一路聽住佢不自覺咁低聲呻吟。

我另一隻手打算伸去背脊解開胸圍扣,唉!點解女人買啲bra要咁難解開?本來小腹上嘅手可以行先一步落去探穴,刺探軍情,依家又要上番去幫手解胸圍,打亂晒啲節奏,唉,次次呢度都係敗筆。

好彩女朋友並唔係一味被動,趁住我忙緊解扣嗰陣,佢嗰隻同樣係咁凍嘅手摸落我條嘢度,用溫差黎度刺激我個龜頭,反而俾佢反客為主,不過我覺得幾爽,一方面肉體上好似玩緊冰火咁,另一方面靈性上大家都好似已經有晒默契咁要keep摷,唔好俾個氣氛cool down落黎。

我慢慢反攻佢嘅下盤,隔住士多啤梨花紋底褲捽兩下已經濕哂,但我偏偏唔伸隻手入去陰道,仲要喺大脾內側掃下掃下,咁先過癮。我心諗:「你嗌啦你嗌啦,我係都唔入,你吹咩。」另一隻手喺乳房上面搓,柔軟嘅棉花糖慢慢變成西德嘅熊仔橡皮糖。聽講每個女人嘅體香都係獨一無二,我將個頭哄埋去聞下乳香,用鼻頭擦擦乳頭,然後我個口繼續好似吸血殭屍咁啜住條頸。

終於,我夠硬,佢夠濕。

第九交響曲《歡樂頌》起奏!

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.