9月開學時,NA Can未經餐廳委員會批淮偷步加價,被同學揭發後,NA Can火速回復原價完事。不過,為甚麼當時NA Can要急着加價呢?編輯帶着疑問,訪問了NA Can的鄧經理。

「嗰陣係心急加價,不過都無事和解啦。之於點解要加——咩都貴嘛!」鄧經理坦言,急着加價,一來是因為餐廳逢暑假、考試就難有食客,卻因合約規定,必須要繼續營運,水電照付,只得半年生意,蝕錢的風險較高。二來,成本方面,來貨價年年加,入貨的運輸費亦升幅不斷,又得加人工吸引應徵。

暑假過後,好些員工離職。中大,尤其新亞,因為交通不便,即使餐廳已提升過人工,依然很少人願意來中大的餐廳工作。「人工係由老細(公司)拍板,同出面比都係唔算高,所以餐廳到宜家都請唔夠人。」人手不足,甚至連雙餸飯都不夠人做,直到10月尾,NA Can才終於勉強開始提供雙餸飯。

NA Can加價另一長遠的理由,則是去年初維修的大筆洗費;以及擴建後,每月增加了2萬元電費。「(10年前)初初入嚟做書院會畀哂水電維修,依家要靠我地自負盈虧。」

餐廳加價,總有同學不滿,鄧經理怎樣想呢?「始終係做學生生意,我地都係㩒住加。其實同學有咩不滿,我地都有盡量改下。好似以前同學會投訴多蚊蟲,我地咪每個月滅一次,依家乾淨好多。」

不過即使同學不滿,有時也無可奈何。餐廳一方面被要求提供廉價飲食,另一方面,校方又少有資助,要求餐廳自負盈虧。結果,餐廳要麼接連加價,不然就是乾脆執笠退出中大,最後承擔代價的,依然是學生。

分享至:

Leave a Reply

Your email address will not be published.